Biuro Rozwoju Miasta Rzeszowa zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej brmr.erzeszow.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2021.10.07
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021.10.22
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodnaz ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości;
- nie wszystkie elementy graficzne, umieszczone na stronie internetowej, takie jak zdjęcia, obrazki itp., posiadają szczegółowy opis.
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- podwyższony kontrast;
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie;
- serwis można przeglądać na ekranach urządzeń mobilnych;
- możliwość korzystania ze standardowych skrótów klawiaturowych;
- strona posiada wyszukiwarkę, która jest dostępna na stronie głównej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2021.10.25
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022.03.29
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024.03.29
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Kinga Kozik-Paściak, adres poczty elektronicznej kkozik@brmr.erzeszow.pl . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
W zgłoszeniu należy podać:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Biuro Rozwoju Miasta Rzeszowa mieści się w budynku przy ul. ks. Józefa Jałowego 23a w Rzeszowie (budynek ROSIR). Przed budynkiem znajduje się parking z jednym oznakowanym miejscem postojowym przeznaczonym dla osób z niepełnosprawnościami.
Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Wejście do Biura znajduje się z prawej strony budynku (wejście od strony kortów tenisowych). Pomieszczenia Biura są rozmieszczone na parterze oraz na pierwszym i drugim piętrze. Sekretariat Biura znajduje się na drugim piętrze. Sala konferencyjna znajduje się na parterze i jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Biuro nie posiada windy jednak istnieje możliwość zejścia pracownika Biura na parter budynku do osoby niepełnosprawnej. Po przybyciu do budynku należy skontaktować się telefonicznie z sekretariatem Biura 17-748-49-00 lub skorzystać z dzwonka który znajduje się przed wejściem.
Na parterze budynku znajduje się również toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Pomieszczenia na parterze budynku są dostępne dla osób z psem asystującym i psem przewodnikiem.